We helpen je graag!

Meer weten over je bestelling, over onze cadeaukaarten of een van onze diensten? Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar! We hebben de onderwerpen voor je op een rijtje gezet. Je kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen.

Meestgestelde vragen

Wat is een Primera Keuze Cadeaukaart?
Ik heb een Primera Keuze Cadeaukaart ontvangen, hoe kan ik deze gebruiken?
Ik wil meer informatie over de openingstijden, diensten of het assortiment van de Primera winkel bij mij in de buurt? 
Hoe kan ik mijn gegevens voor mijn Primera spaarpas aanpassen?
Hoe maak ik een account aan in de Primera app?
Het spaarpasnummer in de app komt niet overeen met mijn fysieke spaarpas. Hoe kan dit?
Mijn spaarpas is gestolen, verloren of beschadigd, wat nu?
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Waar kunnen we je mee helpen?

Bestellen & ontvangen
Alles over je bestelling en de status daarvan.

Betalen
Ontdek hoe je bij ons kunt betalen.

Bezorgen & afhalen
Alle informatie over bezorging van je bestelling en afhalen in de winkel.

Ruilen & retourneren
Ontdek de mogelijkheden voor ruilen en retourneren.

Mijn Primera.nl
Meld je aan voor de nieuwsbrief of bekijk je gegevens.

Cadeaukaart
Vragen over onze cadeaukaarten? We helpen je graag!

Primera winkels
Openingstijden en andere nuttige informatie over onze winkels. 

Spaarpas & app
Ontdek alle extra voordelen met de spaarpas en de Primera app.

Geen antwoord op je vraag? Neem contact met ons op!

We proberen je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Heb je een klacht?

Dat lossen we natuurlijk graag op. Lees hier meer over onze klachtenprocedure.

Back to top