We helpen je graag!

Meer weten over je bestelling, over onze cadeaukaarten of een van onze diensten? Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar! We hebben de onderwerpen voor je op een rijtje gezet. Je kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen.

Waar kunnen we je mee helpen?

Bestellen
Alles over je bestelling en de status daarvan.

Betalen
Ontdek hoe je bij ons kunt betalen.

Bezorgen
Alle informatie over bezorging van je bestelling.

Primera Keuze Cadeaukaart
Vragen over onze cadeaukaart? We helpen je graag!

Ruilen & retourneren
Ontdek de mogelijkheden voor ruilen en retourneren.

Mijn Primera.nl Zakelijk
Maak een account aan of bekijk je gegevens.

Kun je het niet vinden of heb je een andere vraag? 

Neem gerust contact met ons door een mail te sturen naar zakelijk@primera.nl. We streven ernaar om binnen één werkdag te reageren.

In het weekend en tijdens nationale feestdagen zijn wij niet bereikbaar. Het kan dus zijn dat je wat langer op een reactie moet wachten dan dat je van ons gewend bent. 

  • Wat zijn jullie bedrijfsgegevens? 
    Onze bedrijfsgegevens zijn: 
    Coöperatie Primera b.a.
    Koeweistraat 14
    4181 CD WAARDENBURG
    KvK-nummer: 11028801
    Btw-identificatienummer: NL009411434B01

Heb je een klacht?

Dat lossen we natuurlijk graag op. Lees hier meer over onze klachtenprocedure.

Top 5 meestgestelde vragen

Hoe betaal ik met een Primera (Keuze) Cadeaukaart?
De betaling met mijn Primera (Keuze) Cadeaukaart is mislukt, ben ik nu mijn saldo kwijt?
Ik kan het saldo van mijn cadeaukaart niet controleren, hoe komt dat?
Kan ik een cadeaukaart bestellen en deze per e-mail ontvangen?
Welke Primera winkels hebben een pakketpunt, stomerijservice, OV-Chipkaart oplaadpunt en/of pasfotoservice?
Back to top