We helpen je graag!

Meer weten over je bestelling, over onze cadeaukaarten of een van onze diensten? Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar! We hebben de onderwerpen voor je op een rijtje gezet. Je kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen.

Vragen omtrent coronamaatregelen 

Waar kunnen we je mee helpen?

Bestellen & ontvangen
Alles over je bestelling en de status daarvan.

Betalen
Ontdek hoe je bij ons kunt betalen.

Bezorgen & afhalen
Alle informatie over bezorging van je bestelling.

Mijn Primera.nl
Meld je aan voor de nieuwsbrief of bekijk je gegevens.

Cadeaukaart
Vragen over onze cadeaukaarten? We helpen je graag!

Ruilen & retourneren
Ontdek de mogelijkheden voor ruilen en retourneren.

Top 5 meestgestelde vragen

Hoe betaal ik met een Primera (Keuze) Cadeaukaart?
De betaling met mijn Primera (Keuze) Cadeaukaart is mislukt, ben ik nu mijn saldo kwijt?
Ik kan het saldo van mijn cadeaukaart niet controleren, hoe komt dat?
Kan ik een cadeaukaart bestellen en deze per e-mail ontvangen?
Welke Primera winkels hebben een pakketpunt, stomerijservice, OV-Chipkaart oplaadpunt en/of pasfotoservice?

Geen antwoord op je vraag? Neem contact met ons op!

We proberen je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Heb je een klacht?

Dat lossen we natuurlijk graag op. Lees hier meer over onze klachtenprocedure.

Meestgestelde vragen coronamaatregelen

Zijn de Primera winkels nog open?
Kan ik mijn pakketje nog ophalen of versturen via de Primera winkel?
De Primera winkel is gesloten, waar kan ik nu mijn pakketje versturen?
Mijn pakketje ligt nog in de winkel, maar de Primera winkel is gesloten, wat nu?
Ik maak gebruik van de postbussen in de Primera winkel, kan dat nog?
Kan ik nog wel tabak of Staatsloten in de winkels kopen?
Kan ik nog terecht bij Primera voor een kentekenoverschrijving?
Kan ik nog terecht bij Primera voor een gelddienst van ING Servicepunt of MoneyTransfer?
Kan ik nog terecht voor Stomerijservice bij de Primera winkel?
Kan ik nog pasfoto’s laten maken in de Primera winkel?
Kan ik een bestelling plaatsen bij een Primera winkel?
Kan ik mijn bestelling op Primera.nl nog afhalen in de winkel?
Kan ik nog wel een bestelling plaatsen op Primera.nl?
Ik heb een Primera (Keuze) Cadeaukaart, hoe kan ik deze nu verzilveren?
Ik heb een VVV bon of Boekenbon, hoe ik deze nu verzilveren?
Wanneer gaan de Primera winkels weer volledig open?
Ik heb een prijs gewonnen met het Kras & Winspel in de Primera app, maar de Primera winkels zijn gesloten, wat nu?
Ik heb een welkomstmail ontvangen en kan een gratis Primera shopper ophalen, wat nu?
Ik ben 1 jaar spaarder en daarom ontvang ik 10 Primera punten cadeau bij mijn eerstvolgende aankoop. Hoe kom ik tijdens de lockdown aan deze punten?
Ik ben jarig geweest en als cadeautje ontvang ik 10 Primera punten, maar de meeste Primera winkels zijn gesloten, wat nu?
Ik heb mijn spaarsaldo bereikt maar de meeste Primera winkels zijn gesloten, wat nu?
Spaar ik punten wanneer ik gebruik maak van de lokale bezorgservice?

Meestgestelde vragen online bestellen

Wat is een Primera Keuze Cadeaukaart?
Ik heb een Primera Keuze Cadeaukaart ontvangen, hoe kan ik deze gebruiken?
Ik wil meer informatie over de openingstijden, diensten of het assortiment van de Primera winkel bij mij in de buurt? 
Hoe kan ik mijn gegevens voor mijn Primera spaarpas aanpassen?
Hoe maak ik een account aan in de Primera app?
Het spaarpasnummer in de app komt niet overeen met mijn fysieke spaarpas. Hoe kan dit?
Mijn spaarpas is gestolen, verloren of beschadigd, wat nu?
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Back to top