Hoe plaats ik een bestelling?
We hebben het plaatsen van een bestelling zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt. Je kunt de onderstaande stappen volgen om je bestelling te plaatsen.
1. Kies product
Selecteer het gewenste product op Primera.nl/zakelijk.
2. Kies de waarde of selecteer het aantal te bestellen producten
Bestel je een (digitale) cadeaukaart? Kies dan eerste de waarde die je op de cadeaukaart wilt hebben en vervolgens het aantal te bestellen kaarten.
3. Kies je gratis cadeauverpakking
Bij fysieke cadeaukaarten kun je gratis je cadeaukaart laten verpakken.
4. Voeg een persoonlijk bericht toe
Als je een digitale of fysieke cadeaukaart bestelt kun je een persoonlijk bericht toevoegen. Bij een fysieke cadeaukaart wordt dit voor 0,99 op een wenskaart gedrukt en bij de bestelling gevoegd. Bij een digitale cadeaukaart wordt het persoonlijke bericht kosteloos in de digitale cadeaukaart (in de e-mail) getoond.
5. Controleer je bestelling
Controleer alle gegevens, indien alle gegevens kloppen kan je klikken op “Toevoegen aan winkelmand” .
6. Vul je gegevens in
Als je een primera.nl account hebt, kun je direct inloggen. Heb je deze nog niet? Dan kun je deze eenvoudig na je bestelling aanmaken. Om je bestelling af te kunnen ronden vul je jouw gegevens in voor het factuur- en afleveradres. Indien je een digitale cadeaukaart koopt, dan hoef je alleen een factuuradres aan te maken.
7. Kies een betaalmethode
Kies een betaalmethode waar je mee wilt betalen. Heb je betaald via een bankoverschrijving, dan duurt het 1 werkdag langer voordat je bestelling wordt verzonden.Bij een betaling via bankoverschrijving, duurt het 1 werkdag langer voordat de betaling op onze rekening staat. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, versturen we jouw bestelling.
8. Plaats bestelling
Controleer voordat je jouw bestelling plaatst nog een keer alle gegevens. Als alle gegevens correct zijn kan je de bestelling plaatsen.
9. Bestelling ontvangen
Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je volgende keer weer terug!
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen een paar minuten per e-mail de bestelbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Dan is de e-mail misschien in je spambox of ongewenste items terechtgekomen. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met onze
klantenservice.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Cadeaukaarten
Voor cadeaukaarten geldt: op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16.00 uur besteld en betaald, dezelfde dag verstuurd met PostNL. Vaak heb je je cadeaukaart de volgende dag al in huis. Heb je je bestelling in het weekend geplaatst, dan ontvang je de cadeaukaart op dinsdag. Voor de levering zijn we wel afhankelijk van PostNL.
Wil je je cadeaukaart op een specifieke dag laten bezorgen, bijvoorbeeld bij een verjaardag? Dan kun je in het bestelproces, als je kiest voor verzending met track & trace, ook zelf een afleverdatum kiezen die voor jou het beste uitkomt. Dit kan tot maximaal 2 weken later, deze periode kan echter verschillen. Let op: voor de levering zijn we afhankelijk van de postverwerking.
Wil je je bestelling kunnen volgen, dan kun je voor 1,- extra je bestelling laten verzenden met een track & trace code. Je ontvangt deze per e-mail en kunt zo precies zien wanneer je je bestelling kunt verwachten!
Heb je betaald via een bankoverschrijving, dan duurt het 1 werkdag langer voordat je bestelling wordt verzonden.
Cadeaukaart per e-mail
Wil je niet wachten op je bestelling? Veel cadeaukaarten kun je ook per e-mail ontvangen. Deze ontvang je na het plaatsen van je bestelling binnen enkele minuten in je mailbox. Check je ook even je spambox?
Wat is de status van mijn bestelling?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen een paar minuten per e-mail de bestelbevestiging. We gaan dan direct aan de slag met je bestelling. Zodra we je bestelling hebben verstuurd, krijg je hiervan ook een mail. Heb je een Primera.nl account? Dan kun je de status van je bestelling ook altijd terugvinden onder ‘Mijn Primera.nl’. Log
hier in om gelijk een kijkje te nemen.
Heb je een cadeaukaart per e-mail besteld? Deze ontvang je binnen enkele minuten nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen in je mailbox! Check je ook even je spambox?
Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling?
Bij bestellingen van cadeaukaarten kun je een persoonlijke boodschap toevoegen. Wel zo leuk als je deze als cadeau verstuurt! Bij de cadeaukaarten die per post worden verstuurd, kun je op de productpagina van je cadeaukaart voor 0,99 (per stuk) een kaartje met eigen tekst toevoegen.
Bij cadeaukaarten per e-mail kun je op de productpagina kiezen om deze als cadeau naar een ander mailadres te versturen. Hier heb je gelijk de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap aan de e-mail toe te voegen.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Bestellingen van cadeaukaarten kun je voorzien van een leuke cadeauverpakking. In het bestelproces kun je ervoor kiezen om gratis een cadeauverpakking toe te voegen. Net zo makkelijk!
Kan ik mijn bestelling rechtstreeks als cadeau naar de ontvanger sturen?
Bij de bestellingen die per post worden verstuurd, kun je een afwijkend afleveradres invoeren. Hierdoor wordt je cadeau rechtstreeks naar de ontvanger verstuurd. Bestelling van cadeaukaarten kun je zelfs gratis laten inpakken en je kunt voor 0,99 een kaartje toevoegen om het cadeau extra bijzonder te maken.
Bij cadeaukaarten per e-mail kun je ervoor kiezen om deze als cadeau te versturen naar een ander mailadres. Hier heb je gelijk de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap aan de e-mail toe te voegen.
Kunnen mijn producten samen verzonden worden?
Als je meerdere producten uit hetzelfde assortiment bestelt, dan worden deze samen verzonden. Bestel je producten uit verschillende assortimenten, bijvoorbeeld een cadeaukaart en een cadeaukaart per e-mail, dan ontvang je het ene product per post, het andere via de e-mail.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Van gedachten veranderd of een foutje gemaakt in je bestelling? Nadat we je bestelling ontvangen, gaan we direct aan de slag. Als je bestelling al is verwerkt, kunnen we geen wijzigingen meer doorvoeren. Neem daarom voor wijzigingen snel telefonisch contact op met onze
klantenservice, zodat we samen kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.
Cadeaukaarten per e-mail worden direct verzonden en kunnen daarom nooit worden gewijzigd of geannuleerd.
Binnen dit assortiment is er één uitzondering, namelijk voor de Sony PlayStation codes. Deze kunnen binnen 14 dagen na levering geannuleerd worden, mits de codes nog niet verzilverd zijn. Nadat we de code hebben geblokkeerd, ontvang je binnen 7 dagen het aankoopbedrag terug. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als mijn bestelling onvolledig of beschadigd is bezorgd?
Wat vervelend dat je bestelling beschadigd of niet compleet is! Neem zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) contact op met onze
klantenservice, dan kijken we samen naar een passende oplossing.
Ik heb mijn cadeaukaartbestelling ontvangen, maar de cadeaukaart werkt niet. Wat nu?
Heb je je cadeaukaart vandaag ontvangen? Dan moet je nog even geduld hebben. Je cadeaukaart wordt op de dag van ontvangst rond 19.00 uur automatisch geactiveerd. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.
Check ook altijd het saldo even op de website van de betreffende partij.
Ook hier geen succes? Neem dan contact op met onze klantenservice en dan kijken we samen naar een oplossing!
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Het kan voorkomen dat er wat vertraging is ontstaan bij de postbezorger. Heb je een track & trace code ontvangen, dan vind je daar de actuele status van de levering. Geeft de track & trace ook geen duidelijkheid, neem dan contact op met onze
klantenservice.
Heb je een cadeaukaart per e-mail niet ontvangen? Check dan eerst even je spambox / ongewenste items. Heb je na 30 minuten nog steeds geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?
In de bijlage van je bestelbevestiging die je per mail hebt ontvangen, vind je de factuur. Je kunt de factuur van je bestelling ook altijd terugvinden in je
Primera.nl account . Door in te loggen met je inloggegevens op Primera.nl kom je in je account. Kies vervolgens voor facturen. Hier kun je de factuur inzien, downloaden of printen. Kun je de factuur niet meer terugvinden en heb je geen Primera.nl account, neem dan contact op met onze
klantenservice. Dan sturen we de factuur naar je toe.