Meestgestelde vragen bezorgen

Heb je een vraag over de bezorging van je bestelling? Hieronder vind je antwoorden op de meestgestelde vragen.

  • Vanaf welk bedrag betaal ik geen verzendkosten?
    Vanaf een totaalbedrag van €1.000 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. 
  • Wat zijn de verzendkosten? 
    Bestel je voor €1.000 of meer? Dan is de verzending helemaal gratis! Voor kleinere bestellingen betaal je €1,95 als je geen Track & Trace code nodig hebt en €3,95 als je je bestelling wel wilt kunnen volgen.
    Let op: de exacte verzendkosten worden berekend tijdens het afrekenen.
  • Is het veilig om cadeaukaarten te versturen? 
    Ja, het is veilig om cadeaukaarten te versturen. Bij Primera worden de (meeste) cadeaukaarten  standaard gedeactiveerd verzonden. 

    Voor extra zekerheid raden we aan om je bestelling met Track en Trace te versturen. Zo kun je je bestelling altijd volgen en weet je precies wanneer het aankomt.
  • Hoe wordt mijn bestelling verstuurd? 
    Bestellingen van cadeaukaarten worden verzonden met PostNL. Afhankelijk van de grootte van je bestelling, wordt het verstuurd met PostNL brievenbuspost of PostNL pakketpost. Aan de hand van een Track & Trade code kun je precies zien wanneer je je bestelling kunt verwachten.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling? 

    Voor cadeaukaarten geldt: op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16.00 uur besteld en betaald, dezelfde dag verstuurd met PostNL. Heb je je bestelling in het weekend geplaatst? Dan ontvang je je bestelling op dinsdag. Voor de levering zijn we wel afhankelijk van PostNL.

    Digitale cadeaukaarten ontvang je, na het plaatsen van je bestelling, binnen enkele minuten in je mailbox.

  • Ik heb mijn bestelling met spoed nodig, is dit mogelijk? 
    Spoed? Geen probleem! Stuur een mail naar zakelijk@primera.nl of bel ons op 085-4866236, dan kijken we samen naar de mogelijkheden om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. We helpen je graag verder!
  • Kan ik mijn bestelling naar verschillende adressen sturen? 
    Geen probleem! Graag ontvangen wij de adressen in een beveiligd Excel-document.
  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd? 
    Bij bestellingen van cadeaukaarten per post kun je in het bestelproces, als je kiest voor verzending met track & trace, aangeven op welke datum je je bestelling wil laten bezorgen. Dit kan maximaal 2 weken later ingepland worden. Handig toch?
  • Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een postbusadres? 
    Ja, cadeaukaarten kunnen geleverd worden in een postbus. 
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

    Nee, het is helaas niet mogelijk om online bestellingen af te halen in een Primera winkel. Wel kun je ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL-punt. 

    Daarnaast kun je ook altijd terecht bij één van onze Primera winkels om een zakelijke bestelling te plaatsen. Primera is een coöperatie, wat betekent dat elke Primera winkel door een zelfstandig ondernemer wordt gerund. Hierdoor staan bestellingen op primera.nl los van de bestellingen die je bij de lokale Primera winkel plaatst.

  • Kan ik mijn bestelling ook laten leveren buiten Nederland?
    Nee, dit is niet mogelijk. We bezorgen alleen op adressen binnen Nederland. Digitale cadeaukaarten, die per e-mail worden verzonden, zijn in dit geval een mogelijk alternatief.

Meestgestelde vragen bezorgen & afhalen

Heb je een vraag over de bezorging van je bestelling of het afhalen in de winkel? Hieronder vind je antwoorden op de meestgestelde vragen.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wat zijn de verzendkosten van de producten?
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd? 
Kan ik mijn bestelling volgen?
Past mijn bestelling door de brievenbus?
Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een postbusadres?
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Kan ik mijn bestelling ook laten leveren buiten Nederland?
Back to top