Meestgestelde vragen bezorgen & afhalen

Heb je een vraag over de bezorging van je bestelling of het afhalen in de winkel? Hieronder vind je antwoorden op de meestgestelde vragen.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wat zijn de verzendkosten van de producten?
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd? 
Kan ik mijn bestelling volgen?
Past mijn bestelling door de brievenbus?
Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een postbusadres?
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Kan ik mijn bestelling ook laten leveren buiten Nederland?

Bezorgen tijdens de feestdagen

Door de enorme toename van pakketten heeft PostNL momenteel te maken met langere levertijden. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij adviseren je om de Track & Trace goed in de gaten te houden voor updates over de levering. Als je gekozen hebt voor levering zonder Track & Trace vragen we je om één week te wachten alvorens contact met ons op te nemen omdat het onze ervaring is dat PostNL in de meeste gevallen toch de bestelling levert.

Meestgestelde vragen coronavirus

Kan ik een bestelling plaatsen en afhalen bij mijn Primera winkel in de buurt?
Ik heb een vraag over een geplaatste bestelling bij een winkel.
Kan ik 'cadeau met naam', besteld via Primera.nl, afhalen in de winkel?
Back to top