Meestgestelde vragen bestellen & ontvangen

Heb je een vraag over jouw bestelling en de status daarvan? Hieronder vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen. 

Hoe plaats ik een bestelling?
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? 
Wat is de status van mijn bestelling?
Waar kan ik de tekst en/of foto van mijn cadeau terugzien?
Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling?
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Kan ik mijn bestelling rechtstreeks als cadeau naar de ontvanger sturen?
Kunnen mijn producten samen verzonden worden?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Wat moet ik doen als mijn bestelling onvolledig of beschadigd is bezorgd?
Ik heb mijn cadeaukaartbestelling ontvangen, maar de cadeaukaart werkt niet. Wat nu?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?
Back to top